RO | EN
 
Rest In Peace GODZ OV WAR PRODUCTIONS Rest In Peace
 
EVENIMENTE

0000-00-00
Soundart Festival 2018 [tba]

 
 
2017-06-24
Metalhead Meeting 2017 [Arenele Romane]

 
 
2017-06-29
Evanescence - Live in Bucuresti [Arenele Romane]

 
 
2017-07-01
Shine Festival 2017 [Arenele Romane]

 
 
2017-07-27
East European Music Conference [Sibiu]

 
 
2017-07-28
Artmania Festival 2017 [Piata Mare - Sibiu]

 
 
2017-08-10
Rockstadt Extreme Fest 2017 [Teren Biathlon - Rasnov]

 
 
2017-08-25
Magura Wave Festival 2017 [Magura Uroiului - Simeria]

 
 
2017-08-27
Rock The City 2017 [Arenele Romane]

 
 
2017-09-20
Arch Enemy - Live in Bucuresti [Club Quantic]

 
 
2017-09-30
Asphyx - Live in Bucuresti [Club Fabrica]

 
 
2017-10-13
Old Grave Fest 2017 [Club Fabrica]

 
 
2017-10-24
Anathema - Live in Bucuresti [Arenele Romane]

 
 
2017-10-28
Trooper - Live in Bucuresti [Arenele Romane]

 
 
2017-11-03
Guest Metal Nights [Club Fabrica]

 
 
2017-11-17
Metal Gates Festival [Club Quantic]

 
 
2017-12-15
Helloween - Live in Bucuresti [Pavilion Romexpo]

 
 
East European Music Conference
Locatie: [Sibiu] | Data: [2017-07-27] | Pret bilet: [190 ron / 210 ron / 240 ron] |
 
 

East European Music Conference

Update 2017-06-19

Artiștii care vor cariere internaționale îi întâlnesc la Sibiu pe directorii și agenții marilor festivaluri europene

 

Cum să îți lansezi trupa la nivel european în era videoclipurilor virale, a rețelelor de socializare și a sistemului internațional de târguri, festivaluri de tip showcase și hub-uri culturale? Artiștii care doresc o carieră internațională, contracte care să le permită bugete de dezvoltare sau concerte la Eurosonic, Reeperbahn, Tallin Music Week, Where's The Music, MENT, Novarock, Hurricane, Lollapalooza și alte mari festivaluri ale lumii au șansa unică să-i întâlnească la Sibiu pe cei mai importanți decidenți din industria muzicală europeană, reuniți în perioada 27-29 iulie pentru prima ediție East European Music Conference.

Prima întâlnire în România a reprezentanților de top ai industriei muzicale europene este organizată de ARTmania, cu sprijinul Consiliului Local și al Primăriei din Sibiu. Vreme de două zile, experți de top din industria muzicală europeană se vor întâlni cu publicul din România, în cadrul unei serii de conferințe, urmate de reuniuni informale, găzduite de Sala Thalia, elegantul sediu al Filarmonicii din Sibiu. Pentru programul complet al conferinței, consultați situl oficial al evenimentului, www.eemusic.ro

„În ultimii ani am participat, în calitate de director a două festivaluri, la showcase-uri și întâlniri ale unor rețele muzicale ce reprezintă o adevărată rampă de lansare pentru artiști și trupe emergente pe scena muzicală. Organizate de cei mai importanți producători europeni, acest tip de evenimente generează contextul care, pe de-o parte, îți facilitează accesul la ultimele tendințe în domeniul muzical și, pe de altă parte, se concretizează în selecția de trupe și artiști pentru viitoarele producții. În această logică am construit și Sibiu - Festival City East European Music Conference. Astfel, în premieră pentru România, la reuniunea de la Sibiu vor fi prezenți acei decidenți europeni pentru care orice manager sau artist european ar străbate mii de kilometri și ar cere multe recomandări pentru o programare", spune Codruța Vulcu, director al Festivalului ARTmania, Blaj aLive și inițiator al platformei East European Music Conference.

Sâmbătă, 29 iulie, de la ora 16.00, în cadrul conferinței „CLUBUL ARTIȘTILOR ȘI AL MANAGERILOR - Cum să-ți lansezi trupa la nivel european? Rețeaua internațională a târgurilor muzicale", va fi explicat sistemul internațional de târguri culturale și alte soluții contemporane pentru poziționarea trupelor și a artiștilor pe piețele internaționale, în cadrul East European Music Conference, de unii dintre cei mai experimentați dintre agenții de top ai Europei:

Ruud Berends, co-propriatar și co-fondator al faimosului International Festival Forum - iff.rocks (Londra, Marea Britanie), consultant al agenției Buma Cultuur - programul guvernamental olandez pentru țările mai nou intrate în rețelele internaționale care încurajează și sprijină exportul cultural. Ruud, consultant pentru Eurosonic Noorderslag, una dintre rețele internaționale prestigioase de marketing în industria muzicală, a lucrat de-a lungul celor peste 30 de ani de carieră cu trupe importante, de la Nirvana, la Soundgarden.

Grimur Atlason este manager general al festivalului Icelandic Airwaves - icelandairwaves.is, de la Reykjavik. Peste 200 de trupe sunt programate, la fiecare ediție, de-a lungul celor cinci zile de festival, cifră la care se adaugă cele peste 600 de concerte care au loc pe așa numitele platforme neoficiale Iceland Airwaves. Printre foarte mulți alții, Grimur a lucrat cu Bjork, Flaming Lips sau Caribou.

Helen Sildna, fost agent internațional pentru cea mai importantă agenție baltică, BDG, și-a înființat propria companie, Musiccase, prin care a organizat concerte ale marilor artiști internaționali în Estonia. Decorată în Finlanda și Estonia pentru servicii culturale de excelență, Helen este fondatorul și proprietarul Tallinn Music Week - tmw.ee, un eveniment care pornea în 2009 ca o conferință internațională, găzduind și un târg de spectacole și care s-a dezvoltat, devenind un eveniment complex, ce include și arta, tehnologie sau gastronomie.

Manfred Tari, are 30 de ani de experiență la vârf în industria muzicală, inclusiv în jurnalismul de înalt standard, fiind corespondent pentru diverse publicații de prestigiu ale breslei, precum Musikmarkt, IQ-Magazine, Music & Copyright sau VIP News. Din 2004 și până acum, Manfred a stabilit agenda Popkomm, iar din 2009 a preluat această misiune și pentru Reeperbahn Festival - reeperbahnfestival.com, din Hamburg.

Alin Dincă, DJ în echipa Rock FM încă de la înființarea postului, membru fondator și solist al formației Trooper, autor a două volume de poezie și realizator de emisiuni radio de mai bine de 15 ani va modera această conferință.

"Festivalurile de tip showcase creează oportunități pentru trupe, artiști și alți profesioniști din industria muzicală. Organizatorii acestui tip de festival generează contexte în care organizatorii, reprezentanții caselor de discuri, jurnaliștii sau alți profesioniști din industria muzicală să poată vedea cele mai interesante noi trupe și produse, în care artiștii vor întâlni oameni care-i pot învăța cum să-și profesionalizeze acțiunile creative. Acest tip de eveniment este în mod special important în Estul Europei, unde piața muzicală este mai puțin dezvoltată, se află încă în perioadă adolescentină. Dar învățăm și creștem! Depinde de fiecare dintre voi, de felul în care folosiți aceste oportunități, astfel încât să vă puteți duce efortul creativ la un nou nivel" - Matjaž Manček, Director al Festivalului MENT Ljubljana.

 

Printre cele mai importante platforme și festivaluri Showcase europene se numără:

o    Eurosonic  Noorderslag - Groningen, Olanda -
https://www.eurosonic-noorderslag.nl
o    Where's the Music?- Norrköping, Suedia - http://wheresthemusic.se/en/
o    Ment - Ljubljana, Slovenia - http://www.ment.si
o    Tallinn Music Week - Tallinn, Estonia - https://tmw.ee
o    Reeperbahn festival - Hamburg, Germania -
https://www.reeperbahnfestival.com/
o    Waves Vienna - Viena, Austria - http://www.wavesvienna.com
o    MaMA Festival and Convention -  Paris, Franța - http://www.mamafestival.com
o    Tune in Tel Aviv - Tel Aviv, Israel - http://www.tuneintlv.com
o    Midem - Cannes, Franța - http://www.midem.com

 

"Există nenumărate moduri de a lansa pe piața internațională un artist, o trupă sau un spectacol, într-o epocă în care rețelele sociale, rețelele Youtube și Vimeo și platformele de streaming, corect folosite, pot aduce peste noapte o uriașă notorietate. Sistemul internațional de târguri de spectacole este, de asemenea, o platformă excelentă pentru startul unei cariere internaționale. Artiștii și managerii trebuie să participle la cât mai multe evenimente internaționale care reunesc reprezentanți ai industriei muzicale, pentru a-și mări șansele ca aceștia să-i selecteze pentru propriile evenimente sau festivaluri. Eurosonic Noorderslag, evenimentul pe care îl cunosc cel mai bine, este o uriașă rampă de lansare pentru artiști, în măsura în care adună agenți și directori de festivaluri, care au oferte nenumărate și variate. Condiția este să fii bun, foarte bun, muzica să fie susținută de un show excelent, iar în spate să existe o echipă de management motivată și competentă, capabilă să gestioneze ofertele și, în momentul în care apare, și succesul!", spune Ruud Berends, co-propriatar și co-fondator al faimosului International Festival Forum - IFF (Londra, Marea Britanie) și consultant pentru Eurosonic Noorderslag, una dintre rețele internaționale prestigioase de marketing în industria muzicală.


TUDOR CHIRILĂ: "Toate țările europene au un birou de export de talente"

 

Tudor Chirilă și Trupa Vama, alături de proiectul The Deep Sound of Maramureș se numără printre artiștii români care se alătură programului East European Music Conference. Prezentat la Paris, Haga sau Bruxelles, The Deep Sound of Maramureș, un proiect care integrează în structuri artistice contemporane un concept de cercetare antropologică din aria acustică tradițională, va fi unul dintre spectacolele prezentate în cadrul mini-seriei Showcase Festival incluse anul acesta în programul East European Music Conference. Interesați de modalități și oportunități contemporane de dezvoltare, Tudor Chirilă și trupa Vama vor fi reprezentați la East European Music Conference.

"Până nu demult, am crezut că destinul unui artist de anvergură internațională se bazează pe muzică, noroc și - de dată mai recentă - exploatarea social media. Și nu-mi explicam de ce, cu puține excepții, artiști români din genuri diferite, cu repertoriu în engleză la standarde europene, nu reușeau să facă pasul către reprezentarea afară. Apoi am înțeles că aproape toate țările europene (mai puțin România) au un birou de export care sprijină artiștii locali în încercarea de a se promova în teritorii străine (Don't Panic, We're from Poland, Iceland Music Export, Hungarian Oncoming Tunes și altele asemenea). Pentru că e nevoie de sprijin, atât la nivel de know how, cât și din punct de vedere financiar, și mai ales de unitate în comunicare. Să comunici o breaslă și muzica ei, nu cazuri particulare. Există multe modalități de promovare, dar fie nu le știm, fie sunt greu de accesat. EEMC mi se pare o oportunitate excelentă pentru artiștii români de a înțelege cum funcționează lucrurile afară, cum pot aplica la diverse showcase-uri și festivaluri, cum pot organiza un turneu în afara țării. Noi, Vama, încă ne gândim cum să facem să fim și la concerte programate de ceva vreme la mare, și la Sibiu, în același timp" - Tudor Chirilă, trupa Vama.

„Imagineaza-ți cel mai tare lineup de festival, cu artiștii tăi preferați, care nu au mai fost în România și pentru care ar trebui să călătorești în alte țări pentru a-i asculta. Și mai imaginează-ți că după fiecare concert din festival ai avea ocazia să primești un autograf sau să faci o fotografie cu fiecare artist. Cam așa va fi și la East European Music Conference, cu diferența că aici, „artiștii" sunt unii dintre cei mai influenți oameni din lumea live-entertainmentului din Europa: promoteri de festivaluri, agenți de booking, fondatorii unor showcase-uri și conferințe care pot schimba cariera oricărui artist care își dorește succes internațional. Cred că e fabulos că toți oamenii aceștia vor fi la Sibiu pentru două zile, iar artiștii români vor avea ocazia să-i asculte și, mai ales, să interacționeze cu ei. Eu sigur voi profita de ocazie" - spune Carina Sava, manager al trupei Vama.

  • Biletele costă 190, 210 sau 240 de lei, în funcție de momentul achiziției și sunt disponibile pe situl official al evenimentului, la adresa: http://eemusic.ro/tickets/. Biletele permit accesul la ambele zile de eveniment și sunt valabile pentru întreaga serie de seminarii și conferințe incluse în program.

SIBIU - FESTIVAL CITY: EAST EUROPEAN MUSIC CONFERENCE ESTE O ACȚIUNE COFINANȚATĂ DE CONSILIUL LOCAL SIBIU ȘI DE PRIMĂRIA MUNICIPIULUI SIBIU

EVENIMENT PREZENTAT DE: BANCA TRANSILVANIA

PARTENERI: AROC, TAKE A STAND

 

Update 2017-05-30

EAST EUROPEAN MUSIC CONFERENCE - FESTIVALURI ÎNTR-O EUROPĂ ÎN CRIZĂ

 

Prima întâlnire a elitei industriei muzicale europene în România, East European Music Conference, un eveniment organizat de ARTmania cu sprijinul Consiliului Local și al Primăriei Municipiului Sibiu, reunește, în perioada 27-29 iulie, directori ai celor mai mari festivaluri, organizatori de spectacole, specialiști internaționali în securitate, avocați sau experți în sistemul internațional de taxe. Seria conferințelor, găzduite, pe durata a două zile, de Sala Thalia din Sibiu, începe vineri, 28 iulie, de la ora 10.00, cu o dezbatere pe o temă actuală: "Festivaluri într-o Europă în criză". 

Ceremonia de deschidere a reuniunii East European Music Conference este programată joi, 27 iulie, în Piața Mare din Sibiu, și include două concerte cu artiști internaționali de anvergură: olandezii My Baby și britanicul Alex Clare. Laureați ai unuia dintre cele mai prestigioase premii muzicale din Olanda, Edison, care se atribuie pentru compoziții muzicale de calitate excepțională, trupa olandeză My Baby cântă pentru prima dată în România. My Baby vor deschide concertul britanicului Alex Clare, favoritul topurilor britanice și germane, al cărui single "Too Close", cu peste 100 de milioane de vizualizări numai pe youtube, i-a adus vânzări record, o colaborare cu Microsoft și o foarte prețioasă nominalizare la Brit Awards. Pentru cele două concerte programate în cadrul galei de deschidere East European Music Conference intrarea este liberă.

 

  • East European Music Conference se desfășoară în aceeași perioadă cu Festivalul ARTmania, transformând încă o dată orașul Sibiu într-o veritabilă Capitală a Culturii. Pe afișul celei de-a 12-a ediții a Festivalului ARTmania au fost anunțate până acum șapte trupe importante: Tarja, Lacuna Coil, Riverside, Beyond the Black, Walkways, You Me At Six și Devin Townsend Project. Abonamentele pentru festivalul ARTmania costă 190 de lei în perioada de pre-sale.
  • Biletele pentru cele două zile de întâlniri din cadrul East European Music Conference costă 190, 210 sau 240 de lei, în funcție de momentul achiziției. Biletele permit accesul la ambele zile de eveniment și sunt valabile pentru întreaga serie de seminarii și conferințe incluse în program.

 

FESTIVALURI ÎNTR-O EUROPĂ ÎN CRIZĂ

 

Cum se cântă pe un continent care încearcă să-și păstreze echilibrul în fața provocărilor actuale, de la polarizarea economică și divizarea societăților naționale, până la idei naționaliste, xenofobie, amenințări teroriste și, dincolo de acestea, prea multe tipuri de probleme de natură culturală? Conferința de deschidere a reuniunii EEMC, "Festivaluri într-o Europă în criză", programată la Sala Thalia din Sibiu, vineri, 28 iulie, de la ora 10.00, este organizată sub egida Take a Stand, o campanie de încurajare a implicării civice și a coeziunii sociale și o declarație pentru apărarea valorilor europene. Campania Take a Stand este o inițiativă a Yourope, asociație la care Festivalul ARTmania este afiliat, alături de 90 dintre principalele festivaluri din Europa.

Confruntată cu crize identitare, inegalitate socială, valuri de migrație, terorism sau fascism, Europa își cultivă noile generații de vizionari, oamenii care pot înțelege și analiza schimbările, pentru a asigura calitatea și continuitatea evenimentelor care celebrează viața. Sub titlul generic "Festivaluri într-o Europă în criză", vor problematiza și ne vor împărtăși din experiența lor trei organizatori cu zeci de ani de experiență în industria internațională de spectacol, directori ai unora dintre cele mai importante dintre festivalurile europene: Fruzsina Szep - directorul Festivalului Lollapalooza din Berlin, Christof Huber - președintele Yourope și directorul OpenAir St.Gallen - cel mai mare festival din Elveția, Guido Janssens - directorul Emagic - organizatorul de concerte și festivaluri care a revoluționat industria de evenimente live din România. Conferința va fi moderată de jurnalistul Lucian Mândruță care, după 20 de ani de experiență în presă, gestionează acum spațiul social "Interactiv", la DigiFM, o zonă publică în care sunt puse în dezbatere cele mai importante teme ale momentului, cele despre care oamenii vorbesc în online, în media sau pe platformele sociale.

 "Mesajul meu este despre oameni, despre un mod pozitiv și pașnic de a trăi împreună, despre un dialog deschis și constructiv. Poate să pară utopic, însă, noi, organizatorii de festivaluri, cu o gândire creativă, împătimiți de muzică, suntem visători, luptători și apărători ai bunei credințe, și nu avem altă cale. Nu am mai putea face ceea ce facem dacă am gândi și am simți altfel. Europa are nevoie de ambasadori ai bunăvoinței curajoși, deschiși, activi și pozitivi, oameni inteligenți ale cărori inimi stau în locul potrivit, oameni cărora nu le este teamă să-și arate emoțiile, nu le este teamă să acționeze, să arate ce înseamnă să nu pleci capul. Să aibă atitudine! Festivalurile noastre sunt adunări ale păcii, unde oamenii vin să se bucure de muzică, de artă, de cultură, să se bucure de prietenie și de viață. Aceasta este Europa mea. Poate că este un univers utopic această lume temporară a bucuriei, lumea pe care organizatorii de festivaluri au posibilitatea să o creeze pentru vizitatorii lor. Facem asta în fiecare an, aceasta este forța care ne călăuzește, forța din care ne tragem puterile. Aceste festivaluri sunt ambasadori ai democrației și ai solidarității și niciun guvern nu le poate reduce la tăcere. Se vor ridica și vor vorbi despre arta libertății și despre dialogul liber. Muzica poate exprima ceea ce cuvintelor le scapă, lucruri pe care nu le putem trece sub tăcere. Dragostea și muzica sunt mai puternice decât ura, decât bombele și decât teroarea.  Este timpul pentru o schimbare a generației politice și a mentalității viitorilor lideri ai Europei. Nu trebuie să contemplăm felul în care Europa și Uniunea Europeană se destramă. Este cel mai mare proiect de pace al timpurilor noastre! Trebuie să facem tot ce ne stă în puteri pentru a o sprijini și pentru a-i da putere"

Fruzsina Szep, Directorul Festivalului Lollapalooza din Berlin

Cele mai recente vești care au zguduit scena muzicală a Europei sunt doar ultimele evenimente dintr-o serie care a adus tristețe și îngrijorare la nivel internațional. Oricum, era deja primul an în care au fost folosite opritoare de tancuri pentru a proteja anumite festivaluri europene - în seria măsurilor luate pentru a face față noilor realități. Acestea sunt tot atâtea teme de la care ar putea porni dezbaterea cu privire la viitorul marilor festivaluri într-o Europă a schimbărilor. Noile reguli de securitate, noile filosofii și concepte privind organizarea de evenimente, noile trenduri și curente artistice, alături de viziuni politice adaptate cu privire la respectul social și egalitatea de șansă sunt noi linii directoare pentru sutele de festivaluri mari găzduite anual de Bătrânul Continent. Recunoscând schimbările evidente survenite în aproape toate domeniile esențiale ale vieții, în special în cele care influențează coeziunea societății civile în Europa, Yourope, Asociația Festivalurilor de Muzică din Europa, a inițiat campania Take A Stand, a cărei principală misiune este sensibilizarea societății și încurajarea implicării civile. "Este timpul să luăm poziție pentru Europa și pentru întreaga lume, în încercarea de a crea o mișcare care să încurajeze coeziunea socială. Prin campanii de informare și conștientizare, promovăm toleranța pentru toate culturile, genurile, rasele, religiile, orientările sexuale, culorile și originile. A motiva oamenii să participe la activități politice și sociale, a milita pentru un dialog pașnic, pentru umanism, toleranță și pentru înțelegere reciprocă, este cea mai bună cale de a face lumea un loc mai bun pentru fiecare individ și pentru noi toți la un loc" - se arată în declarația care definește scopul și misiunea Take a Stand.

"În vremuri tensionate de schimbări politice, pe fondul crizei refugiaților și al amenințărilor teroriste, este esential ca festivalurile lumii să-și unească vocile într-o declarație comună, pentru a apăra valorile coeziunii sociale, ale diversității culturale și ale păcii. Dorim să ne motivăm publicul să participle la activități politice și sociale, luând poziție pentru un dialog pașnic, umanism, toleranță și înțelegere reciprocă. Este vremea să luăm poziție!»

Christof Huber, Directorul OpenAir St.Gallen, Elveția

 

Yourope îi salută pe toți profesioniștii din domeniul muzicii live și îi încurajează să se alăture ca parteneri acestei campanii! Festivaluri, promotori, cluburi, asociații, companii de producție și alte persoane implicate în industria de eveniment sunt invitate să devină ambasadori ai Campaniei Take a Stand, pentru o Europă Unită. (https://www.take-a-stand.eu/)

DESPRE TRUPA MY BABY

My Baby. Blues, country și funk cu olandezii My Baby, un trio șamanic psihedelic format în 2012, laureați ai unuia dintre cele mai prestigioase premii muzicale din Olanda, Edison, care se atribuie pentru compoziții muzicale de calitate excepțională. Au fost aplaudați în turnee în țările nordice și Marea Britanie, dar și în Africa de Sud sau Noua Zeelandă, și au devenit favoriți ai marilor festivaluri, în special faimosul Glastonbury, unde au fost invitați de șapte ori. Cu patru albume în palmares, dintre care cel mai recent, Preistoric Ritm, a fost lansat chiar anul acesta, My Baby mizează pe beaturi hipnotice, voci educate și ritmuri psihedelice pentru un show care evocă tradiții străvechi, urmărite mii de ani în urmă prin muzică. Aceasta este, de altfel, viziunea estetică unică a trupei, care explorează felul în care ritualurile străvechi influențează cultura contemporană. Cu o abordare teatrală mito-poetică, o muzică pe care se poate dansa și un mesaj care se adresează conștiinței colective, My Baby oferă o alternativă spiritual arhaică furtunilor și neajunsurilor vieții cotidiene.

SIBIU - FESTIVAL CITY: EAST EUROPEAN MUSIC CONFERENCE ESTE O ACȚIUNE COFINANȚATĂ DE CONSILIUL LOCAL SIBIU ȘI DE PRIMĂRIA MUNICIPIULUI SIBIU

SPONSORI: BECKS, BANCA TRANSILVANIA, MARQUARDT, DONAU

PARTENERI: AROC, TAKE A STAND, YOUROPE

 

Update 2017-04-26

CONCERT ALEX CLARE ÎN DESCHIDEREA PROGRAMULUI"SIBIU - FESTIVAL CITY"

 

Alex Clare, favoritul topurilor britanice și germane, al cărui single "Too Close", cu peste 100 de milioane de vizualizări numai pe youtube, i-a adus vânzări record, o colaborarecu Microsoft și o foarte prețioasă nominalizare la Brit Awards, lansează proiectul "Sibiu - Festival City", un program derulat în perioada 27-29 iulie, inițiat de ARTmania. Britanicul Alex Claire își va întâlni fanii din România la ceremonia de lansare a acestui proiect, programată joi, 27 iulie, de la ora 21.30, în Piața Mică din Sibiu. Pe lângă o ofertă culturală bogată - concerte, expoziții, lansări de carte sau film - platforma "Sibiu - Festival City" va găzdui prima ediție a reuniunii internaționale Est European Music Conference (EEMC), un eveniment de anvergură europeană, platfomă de dialog pentru peste 500 de experți, autorități, promoteri români și principalii operatori de pe piața internațională a festivalurilor.

  • Biletele pentru accesul la East European Music Conference, programată în cadrul proiectului "Sibiu - Festival City"- s-au pus în vânzare pe site-ul oficial al evenimentului, www.eemusic.ro.
  • Biletele costă 190, 210 sau 240 de lei, în funcție de momentul achiziției. Biletele permit accesul la ambele zile de eveniment și sunt valabile pentru întreaga serie de seminarii și conferințe incluse în program.
  • "Sibiu - The Festival City" se derulează în aceeași perioadă cu Festivalul ArtMania, transformând încă o dată orașul Sibiu într-o veritabilă Capitală a Culturii.

Au confirmat participarea la această întâlnire directori ai marilor festivaluri europene, editori și corespondenți ai principalelor publicații internaționale, de la Billboard la Pollstar, experți în sistemul internațional de taxe sau reprezentanți ai celor mai importante asociații și instituții internaționale de reglementare a sectorului creativ. Acestora, li se adaugă un nou nume, Nikki McNeill, fondatorul companiei Global Publicity, o agenție internațională cu sediul la Londra, care se ocupă de strategii de marketing și comunicare pentru artiști, evenimente sau festivaluri, având printre clienți faimosul Festival  de la Sziget, alături de Amsterdam Dance Event, Bilbao BBK Live, Dave Clarke, EXIT Festival sau Lowlands. Printre oamenii de comunicare care vor modera conferințele se numără jurnalistul Horia Ghibuțiu - care-și folosește experiența de conducător al unora dintre principalele publicații din România (Adevărul, Evenimentul Zilei, Compact, FHM sau Viva!) pentru a gestiona "Un site de muzică", cel mai nou proiect al trustului AG Radio Holding, dar și Vlad Tăușance - consultant în comunicare și antrenor de creativitate aplicată în atelierele Creative Fitness Studio. Ni se alătură profesioniștii din industrie și din media precum: Mihai Păun - directorul Festivalului Electric Castle, Guido Janssens și Laura Coroianu - unii dintre cei mai importanți promoteri români, directori ai festivalului BestFest, sau jurnalistul și scriitorul Lucian Mîndruță, media trainer, care, după nenumărate proiecte de print sau televiziune, gestionează acum spațiul social "Interactiv", la DigiFM, dar și alte câteva proiecte cu notorietate, începând cu blogul lucianmindruta.com sau comunitatea cubicicletalamare.com. Muzicianul britanic Alex Claire este primul nume confirmat pentru seria de evenimentelor culturale programate în cadrul proiectului "Sibiu - Festival City".

ALEX CLARE. Electro-pop și dubstep cu unul dintre cei mai buni artiști britanici, deținător al unor premii de excelență și iubit de fanii din întreaga lume. S-a căsătorit în 2012 (cu femeia care l-a inspirat pentru albumul "Three Hearts" și alături de care s-a mutat, în2015, din Londra la Ierusalim!). Iubește jazz-ul - pe care îl ascultă încă din copilărie, iar BBC i-a inclus piesa "Up All Night" pe coloana sonoră a serialului Class, un science-fiction lansat anul trecut, în continuarea longevivului Doctor Who. Ca în basme, în cel mai greu moment al vieții a primit un e-mail prin care Microsoft îl anunța că dorește să-i folosească una dintre piese, "Too Close", într-o uriașă campanie internațională, contract care l-a urcat peste noapte direct pe primul loc în topurile germane, pe locul 4 în Marea Britanie și pe un remarcabil 7 în Statele Unite. Și lucrurile nu s-au oprit aici. A vândut în peste 500.000 de exemplare albumul "The Lateness of the Hour", a fost nominalizat la Brit Awards, Asociația Americană a Compozitorilor și Muzicologilor (ASCAP) i-a oferit titlul de compozitorul anului, iar piesa "Too Close" a urcat la aproape 100 de milioane de vizualizări, cumulat, peyoutube. Aflat în turneu de promovare a celui mai recent album, "Tail of Lions", Alex Clare își întâmpină fanii din România cu un electropop viguros cu secvențe acustice, influențe din dubstep-ul londonez al anilor '90, elemente de compoziție clasică cu producție electronică. Spre deosebire de majoritatea celorlalți artiști pop, Alex Clare nu merge la petreceri, însă va fi sufletul unei mari petreceri care se va ține joi seara, de la 21.30, în Piața Mică din Sibiu.

Nikki McNeill - cu o experință de mai bine de 17 ani în industria muzicală, Nikki a colaborat cu diverse mari case de impresariat artistic, de la Pioneer la V2 sau Neo Record, până să își fondeze, în 2007, propria companie, Global Publicity, o agenție internațională cu sediul la Londra, specializată în strategii de marketing și comunicare pentru artiști, evenimente sau festivaluri. Printre clienții acestei companii se numără Festivalul de la Sziget, alături de Amsterdam Dance Event, Bilbao BBK Live, Dave Clarke, EXIT Festival sau Lowlands. Recunoscută la nivel internațional drept una dintre cele mai importante agenții de comunicare independente în domeniul artistic, Global Publicity are reputația seriozității și a profesionalismului, adăugându-și constant în portofoliu campanii eficiente, în măsură să ridice notorietatea și prestigiul unor artiști, evenimente sau festivaluri. Pasionați de scena muzicală, profesioniștii de la Global Publicity lucrează doar cu artiști în care cred, folosindu-și inspirația, creativitatea și experiența, astfel încât despre fiecare dintre evenimentele pe care le promovează să se vorbească la nivel internațional. Implicată la nivel global, în egală măsură, în promovarea semniariilor și a conferințelor dedicate industriei muzicale, echipa Global Publicity a transformat în muncă o pasiune, așa că adoră și acum să fie în locul în care muzica și-a găsit primul sens: pe ringul de dans.

Fruzsina Szep, directorul Festivalului Lollapallozza din Berlin, Stephan Thanscheidt - director al companiei FKP Scorpio, cel mai mare producător de evenimente și festivaluri din Europa, Thomas Zsifkovits - co-proprietar al companiei Barracuda - care organizează peste 500 de concerte pe an, cu Robbie Williams sau Rolling Stones -, se vor număra printre oaspeții așteptați anul acesta în România. Conferința de la Sibiu este organizată în colaborare cu AROC - Asociația Română a Organizatorilor de Concerte și Evenimente Culturale, ce are ca membri organizatori cei mai importanți promoteri din România, precum Emagic, Events, Electric Castle, ARTmania, Blaj aLive sau Twin Arts, printre alții.

"SIBIU - Festival City"este un proiect multicultural cu obiectivul de a reconfirma statutul orașului Sibiu de jucător important pe piața europeană a consumatorilor de cultură și a producătorilor de evenimente culturale. Cu o remarcabilă tradiție și experiență în organizarea și promovarea evenimentelor de anvergură, orașul Sibiu devine platform regională de dialog pentru toate entitățile implicate în industria spectacolului, atât din România, cât și din Europa, și își asumă rolul de promotor în atragerea investițiilor internaționale, cu impact direct asupra cetățenilor și a autorităților locale. Aflată la prima ediție, care se va desfășura în perioada 28-29 iulie, EEMC și-a asumat misiunea de a iniția o dezbatere sănătoasă între entitățile care activează în industria muzicală din România, începând de la reprezentanți ai sectorului privat - organizatorii de spectacol, până la experți internaționali și autorități ale statului direct implicate în reglementările legislative ale acestei industrii.

  • Urmăriți cele mai noi știri despre acest eveniment pe situl East European Music Conference: http://www.eemusic.ro/

 Partenerii media: Rock.fm, Adevărul, Forbes, HotNews, Cațavencii, National Geographic, Cosmopolitan, Turnul Sfatului, Tribuna Sibiu, Beau Monde, Modernism.ro, Zile și nopți.

 

Update 2017-04-11

GREII INDUSTRIEI MUZICALE EUROPENE LANSEAZĂ PROGRAMUL SIBIU - FESTIVAL CITY

 

Cei mai importanți reprezentanți ai industriei europene de spectacol, oameni de afaceri, directorii celor mai mari festivaluri, organizatori de spectacole cu mari trupe, de la Rolling Stones la Robbie Williams, specialiști internaționali în securitate, avocați și experți în complicatul sistem internațional de taxe sunt așteptați la lansarea proiectului "Sibiu - Festival City", un program derulat în perioada 27-29 iulie, inițiat de ARTmania. Pe lângă o ofertă culturală bogată - concerte, expoziții, lansări de carte sau film - platforma "Sibiu - Festival City" va găzdui și prima ediție a reuniunii internaționale East European Music Conference (EEMC), un eveniment de anvergură europeană, care și-a propus să aducă la masa dialogului peste 500 de experți, autorități ale statului implicate în reglementarea sectorului creativ, promoteri români și principalii operatori de pe piața internațională a festivalurilor. Fruzsina Szep, directorul Festivalului Lollapalooza din Berlin, sau Stephan Thanscheidt - director al companiei FKP Scorpio, care organizează peste 20 dintre cele mai mari festivaluri din Europa, se vor număra printre oaspeții așteptați anul acesta în România. Conferința de la Sibiu este organizată în colaborare cu AROC - Asociația Română a Organizatorilor de Concerte si Evenimente Culturale, ce are ca membri fondatori cei mai importanți promoteri din România, precum Emagic, Events, Electric Castle, Summer Well, ARTmania, Blaj aLive sau Twin Arts, printre alții.

  • Sibiu - Festival City se derulează în aceeași perioadă cu Festivalul ARTmania, transformând încă o dată orașul într-o veritabilă Capitală a Culturii.

 

MISIUNE."SIBIU - Festival City" este un proiect multicultural cu obiectivul de a reconfirma statutul orașului Sibiu de jucător important pe piața europeană a consumatorilor de cultură și a producătorilor de evenimente culturale. Cu o remarcabilă tradiție și experiență în organizarea și promovarea evenimentelor de anvergură, orașul Sibiu devine platformă regională de dialog pentru toate entitățile implicate în industria spectacolului, atât din România, cât și din Europa, și își asumă rolul de promotor în atragerea investițiilor internaționale, cu impact direct asupra cetățenilor și a autorităților locale. Aflată la prima ediție, care se va desfășura înperioada 27-29 iulie, reuniunea internațională Est European Music Conference (EEMC) și-a asumat misiunea de a iniția o dezbatere sănătoasă între entitățile care activează în industria muzicală din România, începând de la reprezentanți ai sectorului privat - organizatorii de spectacol, până la experți internaționali și autorități ale statului direct implicate în reglementările legislative ale acestei industrii. În contextual unei piețe aflate în ultimii ani în continua creștere, promoterii locali acționează încă într-un mediu confuz, cu o legislație depășită, care nu include prevederi specifice pentru industria concertelor și a festivalurilor, astfel încât este necesară o platformă de comunicare care să faciliteze contactul direct și problematizările punctuale. Organizatorii locali vor căuta soluții într-un schimb de experiență cu specialiștii internaționali și cu principalii promoteri la nivel european. Fără schimbări semnificative în reglementările aflate în vigoare în România, fără schimbări legislative care să survină unor dezbateri constructive, nu putem aștepta schimbări rapide sau sănătoase pe piața locală. Iar EEMC vizează, pe termen lung, o renaștere în măsură să alinieze acest sector la standardele industriei europene de Festivaluri și Concerte.

PROGRAM ȘI PARTICIPANȚI. Problematica amenințărilor teroriste și situații de criză în programul conferinței de la Sibiu. Directori ai marilor festivaluri europene, editori și corespondenți ai principalelor publicații internaționale, de la Billboard la Pollstar, experți în sistemul international de taxe sau reprezentanți ai celor mai importante asociații și instituții internaționale de reglementare se vor reuni la Sibiu, la prima ediție a East European Music Conference. Pe lângă Fruzsina Szep, directorul Festivalului Lollapalooza din Berlin, sau Stephan Thanscheidt - director al companiei FKP Scorpio, printre participanți se mai numără Christof Huber, directorul OpenAirSt.Gallen - cel mai mare festival din Elveția. A confirmat participarea și Thomas Zsifkovits - co-proprietar al companiei Barracuda Music, organizator al unor festivaluri de amploare ca Nova Rock sau Frequency sau concerte cu artiști de primă ligă, precum Robbie Williams, Rolling Stones sau Mumford And Sons, Twenty-One Pilots. Grimur Atlason, manager general al marelui festival Iceland Airwaves, un eveniment cu peste 200 de trupe în 250 de concerte oficiale programate de-a lungul celor cinci zile de festival, la care se adaugă cele peste 600 de concerte care au loc în așa numitele "platforme neoficiale". A confirmat participarea și Chris Kemp, doctor în psihologia maselor și managementul mulțimii, consilier al poliției britanice invitat să vorbească pe teme de securitate și de siguranță a mulțimilor în nenumărate conferințe organizate peste tot în lume. S-a adresat Camerei Comunelor din Regatul Unit într-un discurs privind Securitatea la Jocurile Olimpice, după ce, în 2012, a fost responsabil cu pregătirea echipelor de securitate la Jocurile Olimpice și Paralimpice. Îl vom întâlni la Sibiu și pe unul dintre cei mai titrați consilieri în complicatul domeniu al taxelor, Dick Molenaar, care lucrează cu cei mai cunoscuți artiști olandezi, dar și cu sportivi sau companii și instituții care activează în industria muzicală.

Printre temele puse în discuție în cadrul conferințelor și seminarelor incluse în program se numără: problematica amenințărilor teroriste și situațiile de criză în cadrul festivalurilor, rolul autorităților statului implicate în reglementarea sectorului creativ, sarcinile și responsabilitățile lor, alături de teme mai punctuale, vizând securitatea și predictibilitatea festivalurilor într-o Europă în criză, dar și dezbateri pe problematici specifice, de la managementul și controlul mulțimii, la clauzele cuprinse în contracte sau marketingul unui mare eveniment cultural. (Vedeți lista complete a participanților internaționali confirmați până în acest moment în documentul atașat)

 

GREII INDUSTRIEI MUZICALE SE REUNESC LA SIBIU

 

Directori ai marilor festivaluri europene, editori și corespondenți ai principalelor publicații internaționale, de la Billboard la Pollstar, experți în sistemul international de taxe sau reprezentanți ai celor mai importante asociații și instituții internaționale de reglementare se vor reuni la Sibiu, la prima ediție a East European Music Conference. Conferința este organizată în colaborare cu AROC - Asociația Română a Organizatorilor de Concerte si Evenimente Culturale, ce are ca membri fondatori precum: Emagic, Events, Electric Castle, ARTmania, Blaj aLive, Summer Well sau Twin Arts, printre alții.

 

Printre invitații internaționali confirmați până acum se numără:

 

Fruszina Szep. Cavaler al Artelor - distincție acordată de autoritățile franceze, Fruszina este directorul Lollapalooza Berlin - o lume experimentală, cu o combinație extraordinară de nuanțe și arome, de la street art - la modă sau proiecte pentru copii. Cu siguranță Lollapalooza pune accent pe o selecție muzicală amețitoare, dar nu neglijează nici familia, pentru care sunt gândite programe speciale derulate în spații dedicate. Faimoasele Kidzapalooza sunt ele însele o lume cu identitate proprie, cu jocuri, concerte speciale - câte trei cel puțin în fiecare zi -, spectacole de circ, ateliere de percuție sau teatru de păpuși, printre așa de multe altele. Tărâm al aventurii, prin Lolla Fun Fair - un parc de distracții care asigură o călătorie colorată printr-o lume amețitoare, Lollapalooza este, de asemenea, și un festival verde, care dezvoltă și promovează concepte sustenabile. Directorul acestui festival, Fruszina Szep, s-a născut în Ungaria și a fost, ani buni, director de program al festivalului de la Sziget. A fost reprezentant la Bruxelles al Institutului Cultural Ungar și, de-a lungul vremii, a inițiat și gestionat câteva proiecte internaționale ample, precum Roots&Routes International Talent Development din Ungaria, RegiON live! CEE Showcase Club Festival sau RegiON Music Conference. Fruszina se numără printre inițiatorii programului Central-Eastern European Talent Exchange și este membru al board-ului Yourope - The European Festival Association. De asemenea, este membru strategic al "A Soul for Europe" - o organizație de lobby care, în colaborare cu Comisia Europeană, și-a asumat obiectivul de a proteja și de a promova valorile culturale europene,.

Stephan Thanscheidt organizează peste 20 dintre cele mai mari festivaluri europene în aer liber, precum festivalurile gemene Hurricane și Southside, dar și cele mai faimoase evenimente indoor, cum ar fi Metal Hammer Paradise sau Rolling Stone Weekender. Este directorul general companiei FKP Scorpio - cu sediul în Hamburg, Germania-, și principalul agent de booking al acesteia. Intrată pe piața europeană a evenimentelor încă din anul 1990, compania a organizat un număr impresionant de festivaluri și concerte, la care au participat milioane de oameni. Unul dintre cei mai importanți promoteri de concert din Germania, cu peste 100 de angajați și o cifră de afaceri de peste 100 de milioane de euro, FKP Scorpio are sucursale în Suedia (FKP Scorpio Sweden AB) și are acțiuni în mai multe importante companii europene, începând cu agenția olandeză Friendly Fire B.V, Arcadia Live GmbH din Austria, Beatbox Entertainment din Danemarca sau Fullsteam Agency din Finlanda. Orientată în principal pe organizarea de festivaluri și turnee în Germania și în Europa, compania FKP Scorpio are în palmares concerte cu artiști de prim rang, de la Foo Fighters, Ed Sheeran și Mumford & Sons, până la evenimente independente, cum ar fi concertele din Hamburg ale unor trupe precum Take That sau Rammstein. Compania organizează cele mai populare festivaluri europene în aer liber (Hurricane, Southside, Highfield, Deichbrand, Chiemsee Summer sau M'era Luna, A Summer's Tale), festivaluri în interior, ca Metal Hammer Paradise sau Rolling Stone Weekender, este responsabilă de 14 festivaluri în Suedia, Danemarca, Olanda, Finlanda și Austria (Where's The Music, Indian Summer Festival, Greenfield Festival, Sideways Helsinki, Northside Festival, Best Kept Secret, Provinssi, Bråvalla Festival, Tinderbox, Kotkan Meripäiväareena și Nuke Festival), care adună anual sute de mii de iubitori de muzică.

Thomas Zsifkovits. Este promoter de festival începând din 1994 și are experiență la cel mai înalt nivel în industria muzicală internațională. Thomas este co-proprietar al companiei Barracuda Music, organizator al unor festivaluri de amploare ca Nova Rock sau Frequency. Pe lânga acestea, Barracuda Music organizează și concerte mari, compania adăugând, de-a lungul timpului, în impresionantul său palmares show-uri cu Robbie Williams, Rolling Stones sau Mumford And Sons, Twenty-One Pilots, printre multe altele - în total peste 500 de spectacole organizate în fiecare an.

Holger Jan Schmidt. Unul dintre cei mai importanți experți europeni în sustenabilitate și strategii eco pentru festivaluri, agent de booking pentru "Das Fest", din Karlsruhe, cu peste 75.000 de participanți prezenți în fiecare zi de concert. Holger Jan Schmidt este unul dintre inițiatorii grupului pan-european Green Operations Europe și membru al consiliului său de administrare, dar și moderator pe teme eco pentru Yourope (The European Festival Association, organizație care are printre membri 90 dintre cele mai importante festivaluri europene). Este membru al Fundației germane "Sounds for Nature", care se concentrează pe teme de mediu și evenimente dedicate, derulând, totodată, și proiecte sustenabile de comunicare "verde" către diverse tipuri de grupuri de tineri. Holger Jan Schimdt a reușit să impună principiile de sustenabilitate și în agenda industriei de evenimente live, promovând - vreme de patru ani - cea mai importantă conferință europeană tematică, GreenEvents Europe. Licențiat în economie la Rheinische Fachhochschule din Koln, Jan Schimidt este conferențiar la Hochschule Fresenius (Universitatea de Științe Aplicate), unde susține cursul "Festivaluri sustenabile si Managementul unui eveniment". Mai bine de 20 de ani a condus festivalul RhEINKULTUR, cel mai mare festival cu participare liberă din Germania, pe care l-a coordonat până la ultima sa ediție, în 2011. Este unul dintre cei care au inventat programul Green-Rock, unul dintre cele mai eco din Europa, grație atenției acordate tuturor aspectelor de sustenabilitate și de mediu.

 

Chris Kemp. Fost lucrător social, promoter rock, manager de locație și Pro vice-cancelar de universitate, Chris este fondatorul, proprietarul și directorul general al companiei Mind over Matter Consultancy, expert în câteva importante domenii, de la managementul mulțimii și siguranța acesteia, la continuitate în afaceri, securitate, leadership, dezvoltarea echipei, muzică sau clasificări ale genurilor muzicale și dezvoltare în sport. În cursul mai multor proiecte de cercetare, a creat un număr de modele teoretice folosite acum în muzicologie, afaceri și în managementul mulțimii. Profesorul Kemp este cunoscut în întreaga lume pentru munca sa de cercetare în domeniul siguranței în locuri aglomerate și pentru eforturile sale susținute pentru a găsi modalitățile cele mai eficiente astfel încât aceste locuri să rămână în siguranță. Articolele semnate de el au fost publicate în nenumărate ziare de prestigiu din întreaga lume, transformându-l într-un lider al efortului general privind securitatea mulțimilor și a spațiilor de concert. Director al Yourope Event Safety Group (YES), Chris a fost invitat să vorbească pe teme de securitate și de siguranță a mulțimilor în nenumărate conferințe organizate peste tot în lume. S-a adresat Camerei Comunelor din Regatul Unit într-un discurs privind Securitatea la Jocurile Olimpice, după ce, în 2012, a fost responsabil cu pregătirea echipelor de securitate la Jocurile Olimpice și Paralimpice. De asemenea, a ținut un discurs în aula Societății Regale de Medicină, în calitate de consilier al forțelor de ordine în cazul mai multor revolte. A semnat mai multe cărți cu teme diverse, de la fenomenul punk și hardcore, până la managementul mulțimii și educație. A lucrat mai bine de zece ani în industria muzicală, ca manager de locație, după care s-a orientat către mediul academic. A organizat și a gestionat mai bine de 3000 de spectacole susținute de London Contemporary Dance Company sau The Royal Shakespeare Company, dar și concerte Iron Maiden sau competiții sportive, precum Campionatul Mondial de Snooker sau meciuri din campionatele de box. Are un club rock, The Pitz, care a fost votat printre primele cinci cele mai interesante locuri rock și indie din Marea Britanie. Doctorand în psihologie, Chris este profesor la catedra de Politici Publice a Edinburgh Napier University, a fost profesor la Universitatea Tehnologică din Sidney - unde a predat un curs de Siguranța evenimentelor -, și la Bucks New University - unde a susținut cursul de managementul mulțimilor. Compania sa, Mind Over Matter Consultancy (MOM), oferă programe dinamice performante, cursuri creative, consultanță  și studii.

Greg Parmley. Director general al International Music Conference (ILMC), Greg este, de mai bine de două decade, implicat în industria muzicală internațională, asumându-și diverse misiuni importante, începând cu cea de editor al publicației IQ Magazine sau, vreme de opt ani, cea de director al departamentului media al ILMC. Începând din 2015, a lansat conferința International Festival Forum, un amplu eveniment cu frecvență anuală, destinat agenților și altor tipuri de experți implicați în industria festivalurilor. IQ Magazine este o resursă esențială de informație pentru industria live muzicală internațională și, totodată, o extensie natural a ILMC. Are un concept generos, cu știri, reportaje, analize, care sunt foarte importante pentru delegații prezenți la conferință și pentru întreaga industrie în general. În timp ce ILMC asigură, annual, o platformă pentru dezbateri vitale acestui domeniu, IQ oferă, vreme de un an, focus pe cele mai noi tendințe și informații cruciale pentru branșă.

Christof Huber. Christof este OpenAir St.Gallen - cel mai mare festival din Elveția, SummerDays Festival din Schaffhausen - localitate care devine, în fiecare an, un adevărat orășel al muzicii, sau festivalul boutique Unique Moments. Totodată, Christof este Președinte al Adunării Directorilor companiei elvețiene wepromote Entertainment Group Switzerland AG, holdingul care organizează toate aceste evenimente, prin companiile OpenAir St.Gallen AG, Summerdays AG, Gadget GmbH, wildpony GmbH and Incognito Productions AG. Cunoaște bine nuanțele industriei muzicale internaționale și din rolul de agent, tot el fiind cel care asigură bookingul pentru trupele care duc mai departe, în fiecare an, faima acestor festivaluri. Christof este totodată, președinte al companiei independente Incognito Productions AG, o agenție specializată în organizarea de evenimente, care are un număr impresionant de concerte și festivaluri de club în Elveția. Unul dintre cei mai importanți reprezentanți al industriei muzicale a lumii, Christof este, începând din 2003, secretar general al Asociației Yourope - The European Festival Association, o organizație înființată în 1998, care include printre membri 90 de mari festivaluri europene

Ruud Berends. Este fondatorul centrului pentru tineret Debarak din orășelul olandez Zutphen, unde a lucrat vreme de câțiva ani, asumându-și diverse sarcini, de la cea de organizator de spectacole la cea de manager de personal, a fost DJ, a spalat grupurile sanitare, a gătit și a făcut contabilitate. În 1984, a devenit lucrător social și agent cultural pentru clubul din Deventer, unde s-a ocupat mai ales de consilierea adolescenților aflați în perioade de criză. Co-fondator al agenției Paperclip Agency din Nijmegen, Ruud a fost, vreme de câțiva ani și directorul acestei instituții, având misiunea de a descoperi și a încuraja talente, inclusiv la nivel international. În această calitate a coordonat turneele europene sau internaționale ale artiștilor colaboratori, asigurând și întreaga producție sau bugetele alocate. Printre artiștii cu care a colaborat se numără The Feelies, Screaming Trees, Soundgarden, Mudhoney, Tad, Nirvana, Hole, Lemonheads, Union Carbide Productions, Soul Asylum, Buffalo Tom, The Doughboys, Femi Anikulapo Kuti, Spain, Andre Williams, Link Wray, L7, Babes In Toyland, Yo La Tengo, Motorpsycho, Afghan Whigs, The Flaming Lips, The Gunclub, Alex Chilton, The Saints, The Fuzztones, The Hellacopters, Gluecifer, The Nomads, The Turpentines, Suicide, The Wipers, Dead Moon, printre mulți alții. În 2001 a început colaborarea cu Networking Music, una dintre cele mai importante entități în industria internațională a muzicii live. Printre clienții săi se numără MusicXport.nl, Dutch Impact Parties, Dutch Music Export sau Buma Cultuur (2002 - până în prezent). Este consultant PSB pentru Buma Cultuur - un program guvernamental olandez pentru dezvoltarea țărilor mai nou intrate în rețelele de export cultural. A fost expert la Eurosonic Noorderslag, o prestigioasă rețea internațională de marketing, a lucrat în vânzări și în prezent și-a asumat rolul de coordinator de conferințe și consilier pentru mai multe companii și evenimente internaționale, printre care Where's The Music? (Norrkoping, Suedia). Ruud este, de asemenea, co-proprietar și co-foundator al International Festival Forum - IFF (Londra, Marea Britanie).

Gideon Gottfried. Trăiește în Londra, e pasionat de muzică, își asumă o muncă de activist social.  Jurnalistul german Gideon Gottfried, în prezent corespondent european pentru Pollstar - Biblia indistriei de spectacol live din Statele Unite. Până în 2015 editor al publicației Musikmarkt, termometrul muzicii în Germania, Austria și Elveția, Gideon a semnat, de asemenea, în alte publicații prestigioase, de la Billboard, la Vice Germany sau IQ Magazine. Pasionat de muzică și el însuși rapper, Gideon este, de asemenea, co-fondator al casei de discuri independente Crispy Crust Records. Activist și anarchist, lucrează și pentru rețeaua non-profit independentă acTVism, cu sediul la Munchen. 

Dr. Dick Molenaar. Unul dintre cei mai titrați consilieri în complicatul domeniu al taxelor, Dick Molenaar lucrează cu cei mai cunoscuți artiști olandezi, dar și cu sportivi sau companii și instituții care activează în industria muzicală. Dick Molenaar colaborează cu toți consillierii fiscali în domeniul artelor din Rotterdam. Cercetător la Erasmus School of Law din Rotterdam, istituție la care a urmat și studiile doctorale, Dick Molenaar este autor al cărții "Sistemul de taxare al Artiștilor Internaționali" ("Taxation of International Performing Artistes" - IBFD, Amsterdam, February 2006) și al multor articole de specialitate publicate în Olanda sau în alte prestigioase publicații internaționale. Este membru al mai multor instituții și organizații de control al breslei, începând cu Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB) - Asociația Olandeză a Consilierilor Fiscali, de asemenea al International Fiscal Association (IFA) - singura organizaţie internaţională non-guvernamentală şi non-sectorială care se preocupă de aspectele fiscale. Dick Molenaar este membru și al organismelor dedicate industriei musicale, precum International Tax Entertainment Group (ITEG) sau The International Association of Entertainment Lawyers (IAEL).

Gordon Masson. Este fost astronaut! Fost pilot de încercare, astronaut și, pentru 30 de ani, journalist, Gordon Masson are 18 ani de experiență în industria muzicală. Când nu salvează pădurile amazoniene sau pisici care nu mai știu să coboare din copaci, Gordon îți petrece vremea ca editor al revistei IQ Magazine sau stabilind agenda unor evenimente care contează, cum ar fi International Live Music Conference. Ai putea să auzi că a urcat pe Everest sau că a trecut înot Pacificul, dar între timp sigur își ia în serios rolul de live editor la Music Week sau pe cel de editor international pentru Billboard. Și-a asumat și diverse roluri de ambasador pentru United Nations, dar și de consilier pentru o serie de case de discuri și alte entități din industria muzicală. Înainte de a se muta la Londra, a fost implicat într-o serie de programe de salvare a unor specii pe ale de dispariție. Și-a petrecut doi ani la Washington, unde a coordonat publicațiile affiliate industriei spațiale și sateliți. În anii 1990 a fost reporter pentru ziare ca The Courier și Evening Telegraph, printre multe altele din Scoția sa natală.

Grimur Atlason. Este implicat în organizarea de concerte încă de la 16 ani și, între timp, are un palmares considerabil. În ultimii opt ani a fost manager general al marelui festival Iceland Airwaves, care are loc în fiecare an, începând din primul weekend de noiembrie, în Reykjavik. Peste 200 de trupe în 250 de concerte oficiale programate de-a lungul celor cinci zile de festival, la care se adaugă cele peste 600 de concerte care au loc în așa numitele "platforme neoficiale" Iceland Airwaves. A lucrat cu Björk, Flaming Lips, PJ Harvey, Dizzee Rascal, Of Monsters and Men, Hot Chip, Caribou, Sigur Rós, Robyn, Jon Hopkins, Ásgeir, The War on Drugs, Beach House, Kraftwerk, John Grant, FM Belfast sau Haim, printre mulți alții.

Allan McGowan are o experiență de mai bine de 40 de ani în publicitate și industria muzicală: a lucrat ani buni în vânzări, ca promoter de concerte și ca agent de booking, a asigurat managementul mai multor trupe și agenda unor conferințe tematice internaționale. În tot acest timp a prezentat și moderat seminarii și conferințe și, în calitate de consultant, a stabilit agenda multor evenimente de amploare, printre care și faimoasa International Live Music Conference (ILMC) de la Londra. În prezent este editor al revistei VIP News, platformă online care oferă baze de date și informații destinate industriei muzicale. De asemenea, Allan este editor asociat IQ Magazine, publicația afiliată conferinței de la Londra (ILMC) și, totodată, administrează editura Wintrup Songs Ltd.

 

 

 
 
 


Copyright @2009 BloodBath Inc.

Reproducerea oricarui material se va face cu mentionarea sursei